Bläddra
Sökresultat för Henrik Uggla... Rensa filter?
Köp här

Isbn: 9789152353776

Utgivningsår:20180601

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

av:Per Wildenstam, Henrik Uggla

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management Försäljning och marknadsföring
Varför lyckas vissa företag bättre än andra? Varför når deras varor och tjänster marknaden bättre än konkurrenternas likvärdiga produkter? För att de företag som är mest framgångsrika ofta har bättre förståelse för marknadsföringens modeller, principer och villkor. Boken är avsedd för introducerande kurser i…
Köp här

Isbn: 9789152360101

Utgivningsår:20200810

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

av:Carl Gezelius, Per Wildenstam, Henrik Uggla

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Marknadsföring – modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden. Den nya upplagan har uppdaterats med de senaste trenderna inom marknadsföring. Nya exempel och diskussionsfrågor har…
Köp här

Isbn: 9789152334072

Utgivningsår:20160607

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

av:Henrik Uggla

Kategorier: Kulturvetenskap och medievetenskap Medievetenskap Samhälle och kultur: allmänt Samhälle och samhällsvetenskap
En bok med syfte att utforska fenomenet lyxmarknadsföring och lyxvarumärken från ett djupare och mer forskningsorienterat perspektiv. Boken förklarar hur man på bästa sätt marknadsför lyx- och premiumprodukter och passar utmärkt till fördjupningskurser i marknadsföring. Den är indelad i sex kapitel som behandlar olika…
Utgått

Isbn: 9789152349588

Utgivningsår:20170731

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

av:Henrik Uggla, Per Wildenstam

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Övningsboken kan läsas som en förlängning, fördjupning och ett inspirerande komplement till huvudboken Marknadsföring – modeller och principer. Detta är en djupdykning i några av de viktigaste områdena som förenar traditionell och digital marknadsföring. I boken diskuteras och problematiseras begrepp som autenticitet…
Utgått

Isbn: 9789152356517

Utgivningsår:20190702

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

av:Henrik Uggla

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management Företagsekonomi och management
Employer branding är ett strategiskt perspektiv för att attrahera och behålla arbetskraft och hitta talanger inom företagen. Men hur ska arbetsgivare göra för att rekrytera nya talanger och få dem att stanna och växa i företaget? Utmaningen är att förstå helheten. Idag går många anställda vidare innan ”investeringen”…
Utgått

Isbn: 9789152347706

Utgivningsår:20180625

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC

av:Henrik Uggla

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Ambitionen med Marknadsföring i verkligheten är att erbjuda någonting annat än en konventionell marknadsföringsbok. Boken bygger uteslutande på marknadsföring och marknadsaktiviteter som har inträffat och erbjuder en unik kombination av teori och praktik. Ett antal verkliga marknadsföringscase med innehållsmässig djup…
Köp här

Isbn: 9789144070513

Utgivningsår:20110509

Utgivare: Studentlitteratur

Mediatyp: BC

Köp här

Isbn: 9789147061617

Utgivningsår:20010118

Utgivare: Liber

Mediatyp: BC

Köp här

Isbn: 9789186460976

Utgivningsår:20040515

Utgivare: Studentlitteratur AB

Mediatyp: BB

av:Per Wildenstam, Henrik Uggla

Kategorier: Ekonomi, finansväsen, näringsliv och management
Marknadsföring är en grundläggande bok i ämnet, med fokus på svenska förhållanden. Den presenterar bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Även varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas…
Köp här

Isbn: 9789152363690

Utgivningsår:20220815

Utgivare: Sanoma Utbildning

Mediatyp: BC